Fotografija mladenaca u ratnom Sarajevu – simbol nade i hrabrosti
Jedna od najpoznatijih fotografija iz ratnog Sarajeva jeste snimak mladenaca Sanela i Emir Klarić, autora Danila Krstanovića, napravljen ispod poznatog platna u Kulovićevoj ulici. Njihova šetnja i stisak ruke postali su simbol otpora, sarajevskog inata i vere u budućnost.
U vremenu kada je grad bio pod opsadom, a život neizvestan, njihova odluka da se venčaju bila je znak ogromne hrabrosti i vere u život.
Ova fotografija deo je izložbe “Labirint devedesetih”, koja je otvorena 23. maja u Historijskom muzeju Bosne i Hercegovine. Sanela i Emir su izložbu posetili dan nakon otvaranja.
Vjenčali su se 1995. godine, usred opsade Sarajeva. Platna razapeta između zgrada služila su kao zaštita od snajperskih napada, a upravo ispod takvog platna je zabeležen njihov poseban dan, nasmejani i puni nade.
“Za samo 21 dan smo organizovali sve. Emir mi je napravio cipele, ja sam njemu sašila košulju i prsluk. To je bio događaj kojem su svi želeli doprineti,” ispričali su Sanela i Emir tokom posete muzeju.
Na pitanje gde su otišli na medeni mesec, kroz osmeh su odgovorili:
“Išli smo kod komšije Azura na ulici Obala, pa smo govorili da idemo ‘kod Azura na obalu’.”
Ova fotografija i priča podsećaju nas koliko su hrabrost, ljubav i nada mogli da prebrode najmračnije trenutke u istoriji Sarajeva.
